Paslaugų grąžinimo ir pirkimo-pardavimo taisyklės
1. Sutarties atsisakymas ir Paslaugų grąžinimas
1.1. Pirkėjas per 14 dienų turi teisę atsisakyti Sutarties, nenurodydamas priežasties, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalyje, išskyrus to paties straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis.
1.2. Taisyklių 1.1. punkte nurodytos Pirkėjo teisės atsisakyti Sutarties terminas pasibaigia suėjus 14 dienų nuo Paslaugų pristatymo Pirkėjui dienos arba kai įvyksta kitos sąlygos, numatytos Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 3 dalies 2 punkto a–c papunkčiuose.
1.3. Jeigu Pirkėjas atsisako Sutarties, kol Paslaugos jam dar nepristatytos, Sutartis nutraukiama atmetant Užsakymą.
1.4. Jeigu Pirkėjas atsisako Sutarties, kai Paslaugos jam jau pristatytos, grąžinti Paslaugas, remiantis Taisyklių 1.1. punktu, Pirkėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų per kurjerių tarnybą išsiųsdamas arba tiesiogiai pristatydamas Paslaugas Pardavėjo nurodytu adresu. Jeigu Paslaugos grąžinamos per kurjerių tarnybą, jos turi būti tinkamai supakuotos transportavimui, kad nebūtų pažeistos siuntimo metu, o siuntos sekimo numeris el. paštu turi būti perduotas Pardavėjui.
1.5. Pirkėjui atsisakius Sutarties, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui už Paslaugas sumokėtus pinigus, laikydamasis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22811 straipsnyje numatytos tvarkos.
1.6. Kai Pirkėjas grąžina nekokybišką Paslaugą, Pardavėjas, laikantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų, įsipareigoja priimti nekokybišką Paslaugą ir, Pirkėjo pasirinkimu, pakeisti ją analogiška kokybiška Paslauga (jei Pardavėjas tokią Paslaugą turi) arba ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų, skaičiuojant nuo Paslaugų grąžinimo Pardavėjui dienos, grąžinti Pirkėjui už nekokybišką Paslaugą sumokėtus pinigus.
1.7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Paslaugų atgal ir negrąžinti Pirkėjui pinigų už Paslaugas, kurios buvo grąžintos su trūkumais, atsiradusiais dėl Pirkėjo ir (ar) trečiųjų asmenų, nesusijusių su Pardavėju, kaltės (pvz., Paslaugos buvo pažeistos dėl to, kad Pirkėjo buvo netinkamai supakuotos siuntimui; Paslaugos buvo sugadintos grąžinimo metu dėl Pirkėjo pasamdytos kurjerinės tarnybos kaltės). Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui pinigų už Paslaugas, kurios buvo prarastos dėl Pirkėjo ir (ar) trečiųjų asmenų, nesusijusių su Pardavėju, kaltės (pvz., Pirkėjui nurodžius netinkamą Paslaugų grąžinimo adresą).
1.8. Visais Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų numatytais Paslaugų grąžinimo Pardavėjui ir Sutarties atsisakymo (kaip numatyta Taisyklių 1.1. punkte) atvejais Pirkėjas turi susisiekti el. paštu [email protected], pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas grąžinti Paslaugą (nurodant priežastį) ar sprendimas atsisakyti Sutarties (priežasties nurodyti nebūtina).
1.9. Visais atvejais Pardavėjas, gavęs Pirkėjo pareiškimą dėl Paslaugų grąžinimo, susisiekia su Pirkėju dėl tolimesnių veiksmų.
1.10. Visais Paslaugų grąžinimo Pardavėjui atvejais Paslaugų grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.