Aš esu Ieva
Tikiu, kad būti žmogumi, duodančiu atsakymus, ko norės Jūsų klientas, yra mano profesinis įsipareigojimas. Nuo 2003 m. nuolat domiuosi vartotojų įpročiais. Tai suteikia man galimybę suprasti būsimų klientų poreikius ir numatyti ateities tendencijas dar iki joms atsirandant gastronominėje rinkoje.
Visada stengiuosi būti ne problemos, o sprendimo dalimi – manau, kad strateginis mąstymas ir stiprūs analitiniai įgūdžiai man leidžia į kiekvieną kliūtį pažvelgti kaip į naują galimybę. Nesvarbu, ar įsilieju dar tik idėjų etape, ar jau įgyvendinant jas, – projektą aš matau kaip namo statybą, kur viskas prasideda nuo tvirtų verslo pamatų.
Gimiau dizainerių, architektų ir muzikantų šeimoje, ir tai man suteikė didžiausią dovaną – kūrybinį pradą. Dažniausiai jis atsiskleidžia mažų detalių sintezėje, o juk būtent iš to ir susideda vienas emocingiausių verslų – viešasis maitinimas. Mano kūrybiškumas pasireiškia kuriant gastronomines koncepcijas, prekės ženklus ir bendrą nuotaiką, kuri dažnai būna – vienas iš stiprių sėkmės rodiklių.
Mano kredo: viskas yra įmanoma, o jeigu ko nors nežinai, galėsi išsiaiškinti ir išmokti.
Istorija
Kaip aš užaugau iki gastrokonsultantės.
Nuo 1996 iki 2000 m.
Kauno technologijos universitete atradau rinkodarą, jos teorinę ir šiek tiek praktinę puses. Ir, svarbiausia, kaip visa tai panaudoti siekiant verslo tikslų. Kelerių metų praktika vartotojų ir rinkos analizės paslaugų sektoriuje (kuriam priklauso ir viešasis maitinimas) sudėliojo fundamentalų suvokimą: nuo ko pradėti ir kada nutinka verslo lūžio taškas.
Nuo 2003 iki 2017 m.
Praktinių, profesinio augimo pamatų kūrimo laikotarpis. Startavau tuo metu didžiausioje ir sėkmingiausiai veikiančioje įmonėje Čilija, kuri valdė net penkių skirtingų koncepcijų (Čili pica, Čili kaimas, Čili Kinija, Čili bistro, Čili kava) tinklus Lietuvoje ir penkiose užsienio rinkose – Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Ukrainoje ir Rumunijoje. Esu labai dėkinga likimui ir asmeniniam norui augti, kad galėjau pažinti skirtingų rinkų vartotojų poreikius tiek adaptuojant meniu, tiek formuojant komunikacijos biudžetus. Šį etapą vertinu kaip didelį profesinio kelio žingsnį, suteikusį galimybę pasimatuoti rinkodaros ir verslo plėtros vadovės kėdę.
Kitas etapas, auginęs lyderystės ir komandinio darbo kompetencijas, – rinkodaros vadovės pozicija, įkvepiant ir transformacijos keliu vedant keturis viešojo maitinimo prekės ženklus: Cancan pizza, Caif café, Delano, Freedom (Lietuvoje ir Latvijoje). Mano darbo kasdienybė buvo kupina strategijų, biudžetų, komunikacijos planų, interviu žiniasklaidai ir įvaizdžio formavimo veiksmų. Šias patirtis, kontaktus ir draugystes tęsiu iki šiol.
Nuo 2019 m. iki dabar
Tą savaitę prisiminsiu dar ilgai. Šaltą žiemos rytą prieš pat Kalėdas susitikusios vienuose Vilniaus kavos namuose, mudvi su Jurgita nusprendėme sujungti pajėgas ir įkurti geriausią gastronominių konsultacijų agentūrą šalyje. Geriausią? Taip, geriausią, paremtą mūsų vertybiniu pradu. Nes iš karto žinojome, kad dirbsime atsidavusios visa širdimi. Dalinsimės daugiau nei per dvidešimtmetį sukauptomis praktinėmis patirtimis, edukuosime, mokysime ir auginsime darnią bei tvarią viešojo maitinimo bendruomenę.
KOMPETENCIJOS IR PROFESINIS AUGIMAS
- Strateginis planavimas (+15 metų)
- Analitika (+21 metų)
- Lyderystė (+17 metų)
- Rinkodara ir komunikacija (+23 metai)
- Asmeninio verslo vystymas (+5 metai)
- 2023-2024 m. Vadovų magistrantūra Verslo vystymas ir Tvarumas, ISM;
- 2022 m. European Institute of Innovation and Sustainability, Roma, Italija
- 2021 m. Viešasis kalbėjimas, Inspirata
- 2021 m. Kaip sukurti galingą brandą, Dega dangus
- 2021 m. Reklama, kuri veikia, Dega dangus
- 2020 m. Instagram Must have, Tekstai, Instagram reklama, Baltijos medija
- 2019 m. Vadovų magistrantūra Strateginis valdymas, ISM; Strateginė rinkodara ir Inovacijos, ISM
- 2007 m. Komandinio darbo įgūdžiai, Keras, Savickas ir partneriai
- 2007 m. Laiko planavimas ir procesų valdymas, Keras, Savickas ir partneriai
- 2002 m. Viešojo administravimo ir teisės magistras, Mykolo Romerio universitetas
- 2000 m. Verslo administravimo ir paslaugų bakalauras, Kauno technologijos universitetas
- Nuo 2006 m. Lietuvos marketingo asociacijos (LIMA) narė
- Kasmetinė technologijų ir inovacijų konferencijos Login dalyvė
- Rinkodaros konferencijų Password dalyvė