Reikalingi profesionalūs patarimai?

Savaitiniai online susitikimai, kurių metu aptariami visi svarbiausi einamieji klausimai: pardavimų bei jų skatinimo, rinkodaros, įvaizdžio kūrimo, tvarumo, meniu keitimo ar tobulinimo, kainodaros, rinkos tyrimų ir jų analizės, ilgalaikio personalo komandos formavimo ir kt. 

Daugiau nei 20 metų patirtis viešojo maitinimo sektoriuje.

Aš, Ieva Vaičiūnaitė, tapsiu Jūsų kuriamo ar vystomo gastronominio verslo globėja. Kartu atrasime aktualiausius ir tik Jums tinkamiausius tos dienos problemų sprendimus. Numatysime būsimų laikotarpių veiksmų planus, kurie didins pardavimus, gerins aptarnavimą, augins lojalių pirkėjų kiekį ir kurs tvarų, ilgalaikį ir pelningą gastro verslą.

Paslaugos formatas

Konsultantė: Ieva Vaičiūnaitė
Lygiai: visiškam naujokui / turinčiam patirties / beveik profui
Trukmė: 1 val. per savaitę, pasirenkant 3/6/12 mėnesių (pasirenkant)
Formatai: Google Teams / Google Meets / Whereby / Skype
Kaina: 478 Eur + PVM /mėn. 

DOVANA: 30 min. konsultacija per savaitę su vienu iš susitikimuose dalyvavusių narių.

Po kiekvienos konsultacijos gausite: 

- konsultacijos / susitikimo aprašymą, aptartus sprendimo būdus, atsakymus į tą dieną iškilusius klausimus pasirinktu formatu (Word arba Excel; visiems susitikimo dalyviams); 

- reikiamus darbo įrankius įvaizdiniams, pardavimų skatinimų, skaičiavimų veiksmams atlikti; reikiamus kontaktus, kurie padėtų išspręsti kilusius klausimus; 

- formuojamą visos organizacijos narių įgūdį dalyvauti ir spręsti verslui aktualius klausimus, dirbant kaip vieninga komanda; 

- galimybę pasikonsultuoti su manimi, Ieva, turinčia daugiau nei 20 metų patirties gastronomijos sektoriuje. 

D.U.K.

  • Kodėl naudinga paslauga „Mano rinkodaros vadovas“?

    - Susitikimų metu turėsite galimybę pasikonsultuoti Jums kylančiais verslo kūrimo ar vystymo klausimais: pardavimų, jų skatinimo; rinkodaros; įvaizdžio kūrimo; tvarumo; meniu keitimo ar tobulinimo; kainodaros; rinkos tyrimų ir jų analizės; ilgalaikio personalo komandos formavimo ir kt. Nebesijausite lyg žaistumėte ruletę – pasiseks ar ne; šįkart gerą priėmiau sprendimą ar ne.
    - Gausite profesionalių, ne studentiškų, per daugiau nei 20 metų patirties sukauptų patarimų.
    - Sutaupysite kasmėnesinį nuolat dirbančio rinkodaros vadovo darbo užmokestį.
    - Žinodami, kad turite su kuo pasikonsultuoti, jausitės saugiai.
    - Papildysite visos organizacijos žinias pardavimų, rinkodaros, įvaizdžio formavimo, tvarumo ir kitose srityse.

  • Kaip vykdomi susitikimai?

    Susitikimai vyksta kiekvieną savaitę pasirinktą laikotarpį: 3, 6 arba 12 mėn. Online susitikimai vykdomi pasirinktoje platformoje (Google Teams / Google Meets / Whereby / Skype), iš anksto sutartą nuolatinę valandą. Susitikimo trukmė – iki 2 val., su viena 5 min. pertrauka.

  • Kokie klausimai aptariami susitikimų metu?

    Susitikimų metu aptariami visi svarbiausi organizacijos einamieji klausimai: pardavimų bei jų skatinimo, rinkodaros, įvaizdžio kūrimo, tvarumo, meniu keitimo ar tobulinimo, kainodaros, rinkos tyrimų ir jų analizės, ilgalaikio personalo komandos formavimo ir kt.

  • Ką gauna susitikimo dalyviai?

    Po kiekvieno kassavaitinio susitikimo dalyviai gauna aprašymą, susitikimo metu aptartus sprendimo būdus, atsakymus į tą dieną iškilusius klausimus pasirinktu formatu (Word, Excel, Pdf).

Mūsų klientai