Apie paslaugą
Gastronominio projekto koncepcijos sukūrimas:
-
išgrynins veiklos unikalumą ir identitetą, kuris bus vienodai suprantamas tiek Jums, kuriantiems maitinimo verslą, tiek Jūsų klientams;
-
apjungs visas veiklos puses (produktą, jo gamybą ir asortimentą, kainodarą, interjerą, komunikaciją ir kt.), kad jos veiktų efektyviai, būtų vientisos ir padėtų siekti iškeltų verslo tikslų;
-
neleis analogiškai atkartoti rinkoje jau esančių žaidėjų;
-
mažins galimybę kopijavimo atsiradimui.
Paslaugos formatas
Konsultantė: Ieva Vaičiūnaitė
Lygiai: visiškam naujokui / turinčiam patirties / beveik profui
Trukmė: 3 susitikimai - iki 2 val. (verslo tikslų išgryninimas; koncepcijos krypčių pristatymas ir pasirinkimas labiausiai tinkamos; pilnos koncepcijos pristatymas; korekcijų pristatymas - ketvirtas susitikimas, iki valandos - jeigu reikalinga)
Formatai: Google Teams / Google Meets / Whereby / Skype
Kaina: nuo 4500 Eur + PVM
Po konsultacijos Jums išsiųsime:
- sprendimo būdus, nurodančius, kaip vadovaujantis koncepcija pasiekti išsikeltų verslo tikslų;
- koncepcijos pristatymą pdf formatu;
- 10 dienų nemokamą galimybę pasikonsultuoti dėl papildomų klausimų, kilusių po koncepcijos kūrimo sesijų.
D.U.K.
-
Kas yra gastronominė koncepcija?
Gastronominė koncepcija – tai būdas, kuris leidžia pasiekti išsikeltus verslo tikslus. Įvertinus ir paskaičiavus, kiek norima uždirbti, kuriama būtent tokia koncepcija, kuri ir padės įgyvendinti Jūsų restorano, maisto pavilijono (food hall‘o, food court‘o), kavinės ar baro pardavimų tikslus.
SVARBU: Ne atvirkščiai! -
Kas yra gastronominio projekto unikalumas?
Unikalumo apibrėžimas leidžia išgryninti Jūsų restorano, maisto pavilijono (food hall‘o, food court‘o), kavinės ar baro veiklą taip, kad ji būtų vienodai suprantama tiek Jums, kuriantiems šį verslą, tiek Jūsų maitinimo paslaugomis besinaudojantiems klientams. Unikalumas atskleidžia Jūsų vertybes, kuriomis remiantis kuriama ir vėliau vystoma veikla.
-
Kur naudojama gastronominė koncepcija?
Prieš kuriant restorano, maisto pavilijono (food hall‘o, food court‘o), kavinės ar baro verslą. Koncepcijos sudarymas – būtinas žingsnis, siekiant, jog visos veiklos pusės (produktas, jo gamyba ir asortimentas, kainodara, interjeras, komunikacija ir kt.) veiktų efektyviausiai ir padėtų siekti iškeltų verslo tikslų.
-
Kodėl svarbus gastronominio projekto unikalumas?
Unikalumas svarbus, norint:
- išsiskirti rinkoje;
- kurti tvarų verslą;
- sumažinti konkurencingumą;
- padidinti pardavimus;
- sumažinti išlaidas rinkodarai;
- aiškiai apibrėžti misiją „kodėl mes kuriame šį gastro verslą“;
- turėti vertybinį pagrindą, kuris padeda nuspręsti, kaip pasielgti vienoje ar kitoje situacijoje;